Onze faciliteiten

Als nieuwe collega willen we ervoor zorgen dat je je snel thuis voelt binnen onze organisatie. Bij Ambiq bieden we verschillende faciliteiten aan om je werk zo prettig en productief mogelijk te maken. Hieronder vertellen we je meer.

ICT faciliteiten Digitale hulpmiddelen & technologische ondersteuning

Na je aanstelling vraagt ICT een account voor je aan, dat binnen 2 weken beschikbaar is. Je ontvangt je gebruikersnaam via je privé e-mail en je wachtwoord per SMS. Bij de eerste inlog moet je het wachtwoord wijzigen.

Je krijgt toegang tot je persoonlijke Ambiq e-mail, ons intranet en de benodigde applicaties. Wachtwoorden voor deze applicties ontvang je via je Ambiq e-mail. Je account is actief op je eerste werkdag. 

Benodigde middelen

Na je arbeidsvoorwaardengesprek worden, indien van toepassing, een sleutel en de benodigde middelen (zoals een mobiele telefoon en laptop) voor je aangevraagd.

Zodra deze gereed zijn, ontvang je een melding via je Ambiq e-mailadres. 

Sluit je aan bij onze Personeelsvereniging?

Binnen Ambiq hebben we een actieve Personeelsvereniging (PV) die het hele jaar door leuke activiteiten organiseert, zoals workshops, borrels en theateruitjes. Voor slechts €3,50 per maand kun je meedoen! Bij je aanstelling kun je aangeven of je interesse hebt om lid te worden. Meer informatie over de PV vind je straks op ons intranet 'Interaqt'. Mis het niet, en maak deel uit van onze gezellige Ambiq-community!

Inwerkprocedure Jouw start bij Ambiq

We hechten veel waarde aan het inwerken van nieuwe medewerkers. De komende periode ontvang je veel nieuwe informatie. Tijdens het inwerken zijn er drie belangrijke rollen: de inwerker, buddy en digicoach. De inwerker is je eerste aanspreekpunt, stelt je voor aan collega's en begeleidt je de eerste maanden. De digicoach ondersteunt alle medewerkers met digitale vaardigheden. Daarnaast is het mogelijk om een beroep te doen op een buddy.

Vraag en antwoord Deze informatie roept misschien vragen bij je op. Bekijk hier onze veelgestelde vragen:
FAQ icon

Ik heb geen inloggegevens ontvangen of het lukt me niet om in te loggen...wat kan ik doen?

Voor al je vragen kun je contact opnemen met onze Servicedesk via 088 - 777 6001.

Ambiq logo
FAQ icon

Ik heb een vraag over de uitgifte van de middelen. Bij wie kan ik terecht?

Ook hiervoor mag je contact opnemen met onze Servicedesk via 088 - 777 6001.

Ambiq logo
FAQ icon

Ik weet nog niet of ik lid wil worden van de Personeelsvereniging. Kan ik dit op een later moment ook beslissen?

Ja, dat kan zeker. Als je later lid wilt worden van de personeelsvereniging, kun je dit op elk moment doen via YouForce. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de leden van de personeelsvereniging, te vinden op Interaqt.

Ambiq logo